3.6.08

Tougher than Nigerian hair

Yep, ben weer terug van een blogvrije maand.



Dr. Carter raakt overigens meer patienten kwijt dan dat hij daadwerkelijk redt (zal wel aan de hoestdrank liggen), maar hij doet tenminste zijn best. Nu te horen bij Job de Wit.

PLAYLIST:
Lil'Wayne - Tha Carter III

Busta Rhymes - Don’t Touch Me (Throw Water on ‘Em)

The Submarines - Honeysuckle Weeks
(MP3: You, Me and The Bourgeoisie>

Wale - The Mixtape About Nothing

'Born In The U.S.A.', 'Little Pink Houses' en 'When The Lady Smiles' komen niet eens een lichtjaar in de buurt van de catchiness van deze campagneknijster van Cocoa Tea. Nog twee primaries vandaag en de buit is binnen. Bro's before hoes, duuuude.

Aanstaande zondag ga ik op vakantie. 3 weken ver weg van dit soort onzin, recht in de armen van iets dat wellicht nog erger is...Ach, het enige wat ik toch ga doen is hangen aan een bar om naar het EK te kijken met iets ijskouds en onverdund boozy in mijn klauwen. NL verliest tegen Italië, speelt gelijk tegen Frankrijk, wint de resterende poulepotjes met lelijk voetbal en strandt uiteindelijk in de kwartfinale. Klaar. Voor die tijd (en wellicht ook tijdens m'n trip back to the old country) kom ik ook wel terug. Stay tuned.

Geen opmerkingen: