14.2.08

Never gonna get ahead by giving head to the man


Let op hoe Pee Wee aan het eind heel hard zijn best doet om een glimlach in te houden. Heh.

Q-Tip - Fever (prod. J Dilla)
Ik loop niet graag mee met het modieuze gejank om de beste man maar dit is echt...whoa...

Voor wie nog die Valentijnsdagmixtape moet branden...
John Holt - For The Love Of You. Zonder de cheesy strijkers. Met de warme orgel. Mmm mmm mmm...

En omdat het donderdag is:


Zag ik een keer (en het was niet eens zo laat) op MTV of all places...Niet lang daarna interviewde ik Bobby Conn in VERA voor de lokale zender OOG Radio. Zijn spiel toendertijd was dat hij de Antichrist was en dus hielden hij en een bandlid (die ook bij de Flying Lutenbachers speelde. Meer underground Chicago dan dit kon haast niet...) op onnavolgbare wijze vol hoe hij de wereld zou onderwerpen. Het was al een bizar interview totdat hij in een staat van totale opwinding op de tafel ging staan en begon te schreeuwen dat we allemaal schapen waren. En ik met mijn taperecordertje maar denken 'Had ik maar een camera...'. Dat interview zorgde er mede voor dat ik op stage kon bij 3VOOR12 in '99. Maar ja, die clip dus...Misschien wel een van de meest creepy en tegelijkertijd hilarische dingen die ik ooit op TV heb gezien.

Geen opmerkingen: